سرویس پخش زنده اختصاصی

Live Stream Service

سرویس پخش زنده اینترنتی (لایو استریمینگ – Live Streaming) اختصاصی امکان پخش زنده ویدئویی با کیفیت ایده آل در شبکه اینترنت داشته باشید. چنانچه قصد دارید رویداد یا برنامه خود را با کیفیت دلخواه، بدون وفقه و اختلال و همچنین برای تعداد زیادی مخاطب نمایش دهید و نگران شرایط، پایداری و کیفیت سرویس هستید یا میخواهید از خدمات پشتیبانی در کنار لایو خود بهره مند باشی، از خدمات استریم1 استفاده نمایید.

استریم1 مشاور و تامین کننده زیرساخت، شبکه سرورها، پهنای باند، ترافیک، پلتفرم، برنامه های مورد نیاز، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین تیم های اجرایی و فنی برای پخش زنده اینترنتی با هر پلن و ساختار می باشد. سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی مطابق شرح نیاز پیکربندی و برای برنامه ها در اختیار قرار می گیرد.

پخش زنده اینترنتی

پخش زنده اینترنتی یا Live Streaming، ارسال و دریافت و مشاهده تصویری و یا صوتی یک رویداد به صورت زنده و مستقیم از محل برگزاری در شبکه کامپیوتری و اینترنت است. به عبارت دقیق تر صدا و تصویر از محل رویداد به استریم لایو منتشر شده و در محیط اینترنت یا شبکه های مجازی در اختیار بینندگان قرار می گیرد. بینندگان با استفاده از کامپیوتر، لپ تاپ، گوشی هوشمند، تبلت، تلویزیون هوشمند و غیره میتوانند برنامه را به شکل زنده و مستقیم همزمان مشاهده نمایند.

 

چگونه پخش زنده اینترنتی داشته باشم؟

برای انجام پخش زنده اینترنتی شما یا تجهیزات و دانش انجام این کار را دارید یا قصد برون سپاری آن به پیمانکار مجری لایو استریم دارید. در هر صورت استریم زنده ویدئویی از محل برنامه توسط تجهیزات و نرم افزارهایی خاص به سرور مدیا لایو ارسال میشود. این سرور بعد از پردازشتصاویر زنده دریافتی آنها را


Document

پخش زنده برای شرکت ها

ارتباط با سهامداران و اعضا

پخش زنده به شرکت شما کمک می کند تا با اعضاء و تمامی کارکنان و یا سهامداران خود در امور مهم شرکت، مانند: جلسات داخلی، سخنرانی، مجامع سهامداران و همچنین معرفی و رونمایی محصولات جدید و یا انتشار خبر مهم برای عموم مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. مشتریان، کارکنان و سهامداران می توانند برنامه را به صورت زنده از هر وسیله ای از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون هوشمند تماشا کنند.

پخش زنده کنفرانس و همایش

حضور برای همه از هر جا

پخش زنده به سازمان برگزار کننده کنفرانس، همایش ویا سمینار اجازه می دهد تا شرکت کنندگانی از راه دور داشته و به صورت زنده امکان حضور و شرکت را به آن ها بدهند. پخش زنده می تواند به جذب مخاطب در سراسر کشور و جهان کمک کند. بینندگان میتوانند برنامه زنده کنفرانس را از هر دستگاهی تماشا کنند، از جمله رایانه های شخصی ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند.

پخش زنده مراسم مذهبی

معنویت را بگسترانید

پخش زنده امکان حضور و کسب فیض در برنامه های مذهبی، فرهنگی و عبادی مانند برنامه های سخنرانی مذهبی، جشن ها و اعیاد، مراسم عزاداری ائمه اطهار، مراسم دعا و مناجات و … را به هر علاقمندی از هر جایی می دهد. بینندگان می توانند با هر وسیله ای از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند در برنامه به شکل زنده حضور داشته باشند.

پخش زنده برنامه های تبلیغاتی

دیده شدن کالا، خدمات و برنامه های جدید

پخش زنده برای شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی این امکان را فراهم می آورد تا رویدادها، محصولات و خدمات خود را برای طیف بسیار گسترده ای از مصرف کنندگان که نمی توانند به شکل حضوری در کنار آن ها باشند معرفی کنند. مصرف کنندگان می توانند در یک تجربه تجاری همه جانبه شرکت داشته باشند. آیا شما در حال برنامه ریزی برای مراسم معرفی یا رونمایی یک محصول ویژه، فرش قرمز، مراسم افتتاحیه هستید؟ بینندگان شما میتوانند از هر دستگاهی از جمله: رایانه، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند این برنامه را زنده و بعدتر بازپخش تماشا کنند.

پخش زنده برای رسانه ها

خبر و برنامه تازه را زنده به اشتراک بگذارید

پخش زنده کمک می کند تا زمان را در انعکاس رویدادهای مهم به تسخیر درآورید و رویداد های مهم را زنده و مستقیم بدون درنگ برای مخاطبان به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را همراه داشته، و حتی از محتوای خود را کسب درآمد کنید. آیا شما محتوای اصلی خود را به اشتراک می گذارید؟ آیا به دنبال پخش زنده و مستقیم برنامه ها مهم خود در وب سایت خودتان هستید؟ پخش زنده همه این امکانات را به خوبی برای شما فراهم کرده است. بینندگان شما میتوانند در هر دستگاهی، از جمله رایانه، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند این برنامه را تماشا کنند.

پخش زنده رویداد ورزشی

هواداران را سورپرایز کنید

پخش زنده این امکان را می دهد تا طرفداران و هواداران ورزش را فراتر از تلویزیون قرار دهید. پخش زنده مسابقات ورزشی، کنفرانس مطبوعاتی، مصاحبه های ورزشکاران و مربیان و اخبار مهم، به طوری که طرفداران می توانند تمام رویداد های ورزشی را به صورت زنده و بازپخش از هر وسیله ای از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند تماشا کنند.

پخش زنده برنامه های دولتی

زنده و مستقیم با مردم باشید

پخش زنده به مسئولین دولتی و اجرایی اجازه می دهد تا در شفافیت کامل با جامعه، رویدادهای مهم مانند: اعلان های عمومی، کمپین های سیاسی، کنفرانس های مطبوعاتی و یا نشست های خبری، را به صورت مستقیم و زنده برای مردم ارائه داده و با آنها ارتباط برقرار مستقیم تری برقرار کنند. آحاد مردم، حامیان و رای دهندگان می توانند از هر وسیله ای، از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند پخش زنده برنامه های شما را پیگیری کنند و حتی بعدتر بازپخش آن را مشاهده نمایند.

پخش زنده برنامه های آموزشی

فراتر از دیوارهای کلاس درس

پخش زنده کمک می کند تا برنامه های آموزشی موسسه خود را توسعه دهید مانند:کلاس های تخصصی، کنفرانس های علمی، کلاس های آموزش از راه دور و… . دانش آموزان، والدین و فارغ التحصیلان و علاقه مندان به کلاس ها می توانند این برنامه ها را در هر دستگاهی از جمله: دسکتاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند زنده ویا بعدتر به صورت بازپخش تماشا کنند.

پخش زنده رویدادهای موسیقی

مخاطب خود را از همه جا شرکت دهید

پخش زنده این امکان را می دهد تا طرفداران و علاقه مندان خود را در کنسرت شرکت دهید و پشت صحنه برنامه ها و یا کنفرانس های مطبوعاتی را برای عموم از رسانه خودتان نشر نمایید. طرفداران شما میتوانند برنامه های مورد علاقه را در هر دستگاهی، از جمله: رایانه، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند دنبال کنند.

تماس با ما

سوال یا راهنمایی بیشتر می خواهید، همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی