خدمات فیلمبرداری و عکسبرداری حرفه ای

جهت همایش ها ، ایونت ها، رویداد ها

خدمات تصویر برداری

فیلمبرداری از یک رویداد زنده همیشه یک کار دلهره آور است زیرا برای برگزاری یک رویداد عناصر زیادی کنار هم چیده می شوند و فرصتی برای برداشت دوم وجود ندارد.

تیم استریم 1 با داشتن تیم متخصص در این عرصه توانسته با برنامه ریزی صحیح فیلم‌ های با کیفیتی را با تجهیزات حرفه ای ضبط کند.

برای پیش بردن درست و صحیح یک رویداد ویدیویی باید از یسری امکانات و تجهیزات محل برگزاری اطمینان حاصل کرد که بدرستی اجرا می شود.

در این خصوص تیم استریم 1  با بازید از  محل برگزاری و مشاوره جهت کاهش ایجاد مشکلات احتمالی در تولید برنامه ویدیویی کمک بسزایی می کند.

مزایای فیلم برداری با یک دوربین و چند دوربین

مورد نیاز برای پخش زنده

فیلم برداری

فیلم برداری

خدمات تصویر برداری اولین قدم جهت داشتن تصاویر واضح و دقیق از محل برگزاری رویداد می باشد.
تولید ویدئو می تواند یک فرآیند پیچیده برای هر سازمانی باشد.
تیم استریم 1 با داشتن تیم متخصص در این عرصه توانسته با برنامه ریزی صحیح فیلم‌ های با کیفیتی را با تجهیزات حرفه ای ضبط کند.
با توجه به وسعت محل برگزاری و سلیقه می توان از تک دوربین یا چند دوربین استفاده کرد.

صدا

صدا

پخش زنده رویداد، صدا با کیفیت و بدون نویز از اهمیت بالای برخوردار است.
در ارسال صدا عدم تاخیر و قطعی می تواند تجربه یک استریم با کیفیت را به مخاطبان ارائه دهد.
تجهیزات صدا مورد نیاز برای پوشش یک رویداد می تواند شامل میکروفون های رومیزی یا کنفرانسی یا میکروفون های دستی یا یقه ای ، میکسر صدا، باند و سیم های رابط که با توجه به درخواست مشتری متغیر باشد.

استریمر

استریمر

برای انجام استریم به مقصد مورد نظر نیاز به دانش و تجهیزات تخصصی دارد که تیم استریم 1 با داشتن استریمر حرفه ای محتوایی که بصورت زنده در حال ضبط هست را از طریق ابزار های مخصوص و پروتکل های اینترنت به بینندگان منتقل می کند.

بستر پخش زنده

بستر پخش زنده

پلتفرم‌ های به عنوان خدمات میزبانی ویدیو نیز عمل می‌ کنند و پخش جریان‌های زنده را در دسترس کاربران قرار می‌ دهند.
برای پخش آنلاین به مقصد های که خدمات میزبانی ویدیو ارائه می دهند همچون آپارات، اینستاگرام و غیره استفاده کرد.
یا سامانه اختصاصی استریم 1 که دارای پنل اختصاصی و دارای بستری امن و رعایت پروتکل های حفظ محرمانگی طراحی شده که در ساختار اجرا پخش آنلاین اختلالی پیش نیاید استفاده کرد.

تماس با ما

متخصصان و کارشناسان استریم1 با تجربه چندین ساله و آشنایی کامل با تمام تجهیزات و چالشهای پخش زنده، مشاورینی قابل اعتماد برای شما هستند.
مشاوره در خصوص کار شما هزینه ای ندارد و به شما اطمینان میدهیم بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار ممکن را در رابطه با برنامه شما ارائه میدهیم.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی