سامانه وبینار آنلاین

webinar

سامان وبینار استریم1 با قابلیت های منحصر به فرد و امکان اختصاصی سازی و پایداری عالی، ظرفیت پذیرش بالای شرکت کنندگان، تنوع زیرساخت و مدل اجرا، و… امکان پذیرش و اجرای وبینارهای مورد نظر کارفرمایان و برگزارکنندگان رویدادها را دارد.

امکانات سامانه وبینار استریم1 شامل: بستر پخش زنده ویدئویی دو فرمت اجرای لایو استریم (پخش زنده اینترنتی براکست با ظرفیت بالا) و تعاملی (استفاده از پلتفرم بومی سازی و بهینه شده بیگ بلوباتن ویا ادوبی کانکت) مهیا است. همچنین امکان طراحی انواع فرم ورود و ثبت نام، احراز هویت در ورود و ثبت نام توسط کد تایید پیامکی، ارائه آنلاین گواهی تایید حضور و اتمام دوره، دانلود فایل و ضمائم، بازپخش ویدئو لایو، نظرسنجی، پرسش و پاسخ، گفتگوی صوتی و تصویری، چت و… می باشد.

ادمین سامانه میتواند گزارش آنلاین و دقیقی از سامانه و میزان حضور و مشارکت تک تک اعضا داشته و در پایان گزارشات را دانلود نماید. تیم پشتیانی در کنار برنامه گذاران تمامی مراحل اجرا راهنمایی و پشتیبانی دقیق و آنلاین در تمامی ساعات روز ارائه داده و اطمینان می دهند رویداد با کیفیت در اختیار مخاطب قرار گیرد.

همچنین توانایی ارائه سایر خدمات از جمله تیم اجرایی پوشش تصویری و صدا، تیم لایو استریم و سایر خدمات فنی و اجرایی ارائه می شود.

سامانه پلتفرم وبینار
پلتفرم وبینار استریم1

کیفیت سامانه وبینار استریم1

سامانه وبینار استریم1 به بینندگان تجربه حضور و مشاهده رویداد زنده را با کیفیت مناسب و امکانات مورد نیاز ارائه میدهد. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده که امکان سفارشی سازی نسبت به نیاز مشتری را داشته باشد. هم اکنون شرکت ها و برندهای معتبر استفاده کننده پلتفرم هستند.

مزیتهای استفاده از سامانه وبینار استریم1

مزیت های سامانه وبینار استریم1 میتوان به راحتی استفاده،  صرفه جویی در زمان، عدم محدودیت در تعداد شرکت‌کنندگان، هزینه معقول و مقرون به صرفه، پشتبانی کامل و مداوم، پایداری سرویس و سامانه ها، ظرفیت بالای پهنای باند و سرورهای شبکه cloud و CDN اختصاصی، انعطاف پذیر بودن سامانه، امکان برگزاری انواع مختلف رویداد، امکان اختصاصی سازی و ده ها امکان و قابلیت دیگر…

امکاناتی که پلتفرم استریم 1 را از دیگر پلتفرم ها متمایز می کند

تماس با ما

سوال یا راهنمایی بیشتر می خواهید، همین الان با مشاوران ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی