خدمات اجرای لایو استریم

‘ ما برای پخش زنده کاملا مجهز هستیم’

تجهیزات میکس و سوئیچ تصاویر

زمانی که برای پخش زنده یک رویداد از چند دوربین فیلمبرداری برای پوشش تصویری از زوایای مختلف استفاده می شود حتما یک دستگاه میکسر مورد نیاز می باشد.
این دستگاه به کارگردان کمک میکند تا براحتی بین تصاویر دوربین ها سوئیچ نموده و تمام اتفاقات رویداد را در پخش زنده پوشش دهد.

دوربین

دوربین ها انواع مختلفی دارند که با توجه به موقعیت های مختلف می توان از هر کدام از آنها استفاده نمود.
مطمئنا، هر پخش زنده ای به دوربین فیلم برداری نیاز دارد. دوربین هایی که ما برای این منظور استفاده میکنیم از بهترین برندها و مجهز به آخرین تکنولوژیهای مربوطه می باشند.

camera-1

تجهیزات نرم افزاری

برای استریم یک رویداد پخش زنده، باید از یک نرم افزار استریم استفاده نمود. در واقع خروجی میکسر به یک کامپیوتر متصل شده و توسط یک نرم افزار استریم مانند OBS یا Vmix تصاویر و صدا با مدیریت استریمر بر روی پلتفرم مورد نظر استریم می شود.

تجهیزات صدا

در پخش زنده رویداد، بعد از تصویر، کیفیت صدا بسیار حائز اهمیت است. عدم تاخیر و قطعی در ارسال صدا می تواند تجربه یک استریم با کیفیت را به مخاطبان ارائه دهد.

تجهیزات صدای مورد نیاز برای پوشش یک رویداد زنده، اعم از میکروفون ها، میکسر صدا، باند و سیم های رابط می باشد.

تجهیزات صدا می تواند با توجه به درخواست مشتری متغیر باشد. به طور مثال می توان از میکروفون های رومیزی یا کنفرانسی یا میکروفون های دستی یا یقه ای استفاده نمود.

microphone-1

تجهیزات تبدیل تصویر

انواع مختلف تجهیزات حرفه‌ای تبدیل تصاویر HDMI، VGA، AV، SVideo و … به یکدیگر


تجهیزات انکودر تصویر

تعداد متنوع انکودرهای حرفه‌ای تصویر، برندهای ProVision، Pinnacle و …


تجهیزات ضبط تصویر

ویدئو رکوردر برند پاناسونیک جهت ضبط و بازپخش سر صحنه

تماس با ما

متخصصان و کارشناسان استریم1 با تجربه چندین ساله و آشنایی کامل با تمام تجهیزات و چالشهای پخش زنده، مشاورینی قابل اعتماد برای شما هستند.
مشاوره در خصوص کار شما هزینه ای ندارد و به شما اطمینان میدهیم بهترین و مقرون به صرفه ترین راهکار ممکن را در رابطه با برنامه شما ارائه میدهیم.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی