سرویس پخش زنده اختصاصی

Exclusive Live Stream Service

سرویس پخش زنده اختصاصی توسط استریم1 بستری ارائه نموده تا بتوانید رویدادها را به صورت پخش زنده اینترنتی برای مخاطبان در دسترس قرار دهید. امکان ارائه سرویس از زیرساخت و پهنای باند، ترافیک، پلتفرم پخش زنده اینترنتی به صورت عمومی و اختصاصی و همچنین اجرای پخش زنده توسط تیم متخصص با تجهیزات حرفه ای امکان پذیر است.

برای اجرای پخش زنده اینترنتی خود می توان از طریق پلتفرم استریم1 به نشانی my.stream1.ir به قسمت پخش زنده اینترنتی مراجعه و با ایجاد یک کانال پخش زنده، لایو استریم برای مخاطبان را آغاز نموده و برای مخاطبان لینک نمایش را به اشتراک گذاشته یا در وبسایت خود آی.فریم نمایید. همچنین میتوانید برای داشتن سرویس اختصاصی تر و امکانات اضافه مانند کیفیت پخش زنده دلخواه، پخش در دامنه اینترنتی اختصاصی، پخش زنده با ظرفیت بالا، استفاده از CDN ملی و بین المللی و… از طریق تماس میتوانید سفارش سرویس  سفارشی سازی شده نمایید.

در صورت نیاز به بکارگیری تیم اجرایی متخصص خدمات پوشش تصویری زنده به همراه سوئیچ و کارگردانی تصویر، خدمات صدابرداری حرفه ای، نورپردازی حرفه ای، دکور، استودیو، مجری و هر آن چیزی که برای برنامه نیاز می باشد توسط کارشناسان قابل مشاوره و ارائه می باشد.

پخش زنده اینترنتی اختصاصی

راهکار پخش زنده اینترنتی برای انواع رویدادها

پخش زنده برای شرکت ها

ارتباط با سهامداران و اعضا

پخش زنده به شرکت شما کمک می کند تا با اعضاء و تمامی کارکنان و یا سهامداران خود در امور مهم شرکت، مانند: جلسات داخلی، سخنرانی، مجامع سهامداران و همچنین معرفی و رونمایی محصولات جدید و یا انتشار خبر مهم برای عموم مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنید. مشتریان، کارکنان و سهامداران می توانند برنامه را به صورت زنده از هر وسیله ای از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، دستگاه های تلفن همراه و تلویزیون هوشمند تماشا کنند.

بیشتر...

پخش زنده کنفرانس و همایش

حضور برای همه از هر جا

پخش زنده به سازمان برگزار کننده کنفرانس، همایش ویا سمینار اجازه می دهد تا شرکت کنندگانی از راه دور داشته و به صورت زنده امکان حضور و شرکت را به آن ها بدهند. پخش زنده می تواند به جذب مخاطب در سراسر کشور و جهان کمک کند. بینندگان میتوانند برنامه زنده کنفرانس را از هر دستگاهی تماشا کنند، از جمله رایانه های شخصی ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند.

بیشتر...

پخش زنده مراسم مذهبی

معنویت را بگسترانید

پخش زنده امکان حضور و کسب فیض در برنامه های مذهبی، فرهنگی و عبادی مانند برنامه های سخنرانی مذهبی، جشن ها و اعیاد، مراسم عزاداری ائمه اطهار، مراسم دعا و مناجات و … را به هر علاقمندی از هر جایی می دهد. بینندگان می توانند با هر وسیله ای از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند در برنامه به شکل زنده حضور داشته باشند.

بیشتر...

پخش زنده برنامه های تبلیغاتی

دیده شدن کالا، خدمات و برنامه های جدید

پخش زنده برای شرکت ها و آژانس های تبلیغاتی این امکان را فراهم می آورد تا رویدادها، محصولات و خدمات خود را برای طیف بسیار گسترده ای از مصرف کنندگان که نمی توانند به شکل حضوری در کنار آن ها باشند معرفی کنند. مصرف کنندگان می توانند در یک تجربه تجاری همه جانبه شرکت داشته باشند. آیا شما در حال برنامه ریزی برای مراسم معرفی یا رونمایی یک محصول ویژه، فرش قرمز، مراسم افتتاحیه هستید؟ بینندگان شما میتوانند از هر دستگاهی از جمله: رایانه، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند این برنامه را زنده و بعدتر بازپخش تماشا کنند.

بیشتر...

پخش زنده برای رسانه ها

خبر و برنامه تازه را زنده به اشتراک بگذارید

پخش زنده کمک می کند تا زمان را در انعکاس رویدادهای مهم به تسخیر درآورید و رویداد های مهم را زنده و مستقیم بدون درنگ برای مخاطبان به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را همراه داشته، و حتی از محتوای خود را کسب درآمد کنید. آیا شما محتوای اصلی خود را به اشتراک می گذارید؟ آیا به دنبال پخش زنده و مستقیم برنامه ها مهم خود در وب سایت خودتان هستید؟ پخش زنده همه این امکانات را به خوبی برای شما فراهم کرده است. بینندگان شما میتوانند در هر دستگاهی، از جمله رایانه، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند این برنامه را تماشا کنند.

بیشتر...

پخش زنده رویداد ورزشی

هواداران را سورپرایز کنید

پخش زنده این امکان را می دهد تا طرفداران و هواداران ورزش را فراتر از تلویزیون قرار دهید. پخش زنده مسابقات ورزشی، کنفرانس مطبوعاتی، مصاحبه های ورزشکاران و مربیان و اخبار مهم، به طوری که طرفداران می توانند تمام رویداد های ورزشی را به صورت زنده و بازپخش از هر وسیله ای از جمله کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند تماشا کنند.

بیشتر...

پخش زنده برنامه های دولتی

زنده و مستقیم با مردم باشید

پخش زنده به مسئولین دولتی و اجرایی اجازه می دهد تا در شفافیت کامل با جامعه، رویدادهای مهم مانند: اعلان های عمومی، کمپین های سیاسی، کنفرانس های مطبوعاتی و یا نشست های خبری، را به صورت مستقیم و زنده برای مردم ارائه داده و با آنها ارتباط برقرار مستقیم تری برقرار کنند. آحاد مردم، حامیان و رای دهندگان می توانند از هر وسیله ای، از جمله کامپیوتر شخصی، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند پخش زنده برنامه های شما را پیگیری کنند و حتی بعدتر بازپخش آن را مشاهده نمایند.

بیشتر...

پخش زنده برنامه های آموزشی

فراتر از دیوارهای کلاس درس

پخش زنده کمک می کند تا برنامه های آموزشی موسسه خود را توسعه دهید مانند:کلاس های تخصصی، کنفرانس های علمی، کلاس های آموزش از راه دور و… . دانش آموزان، والدین و فارغ التحصیلان و علاقه مندان به کلاس ها می توانند این برنامه ها را در هر دستگاهی از جمله: دسکتاپ، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند زنده ویا بعدتر به صورت بازپخش تماشا کنند.

بیشتر...

پخش زنده رویدادهای موسیقی

مخاطب خود را از همه جا شرکت دهید

پخش زنده این امکان را می دهد تا طرفداران و علاقه مندان خود را در کنسرت شرکت دهید و پشت صحنه برنامه ها و یا کنفرانس های مطبوعاتی را برای عموم از رسانه خودتان نشر نمایید. طرفداران شما میتوانند برنامه های مورد علاقه را در هر دستگاهی، از جمله: رایانه، تبلت، تلفن همراه و تلویزیون هوشمند دنبال کنند.

بیشتر...
پخش زنده اینترنتی اختصاصی

سرویس پخش زنده اینترنتی (لایو استریمینگ – Live Streaming) اختصاصی امکان پخش زنده ویدئویی با کیفیت ایده آل در شبکه اینترنت را مهیا می نماید. چنانچه قصد دارید رویداد یا برنامه خود را با کیفیت، بدون وقفه و برای تعداد زیادی مخاطب نمایش دهید و نگران پایداری و کیفیت سرویس هستید یا میخواهید از خدمات پشتیبانی در کنار لایو خود بهره مند باشید، از خدمات اختصاصی پخش زنده اینترنتی استریم1 استفاده نمایید.

استریم1 خدمات مشاوره و تامین کننده زیرساخت، شبکه سرورها، پهنای باند، ترافیک، پلتفرم، برنامه های مورد نیاز، تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین تیم های اجرایی و فنی برای پخش زنده اینترنتی با هر پلن و ساختار می باشد. سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی مطابق شرح نیاز پیکربندی و برای برنامه ها در اختیار قرار می گیرد.

برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره تخصصی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی