سرویس پخش زنده اینترنتی

Live Stream

سرویس پخش زنده اینترنتی در پلتفرم my.stream1.ir با امکانات کامل جهت برنامه ریزی لایو استریم و سفارشی سازی به صورت اختصاصی با پشتیبانی کامل تمام وقت

شروع کنیداطلاعات بیشتر

پلتفرم پخش زنده اینترنتی استریم1

سرویس پخش زنده در پلتفرم استریم1 بستری جهت ارائه پخش زنده اینترنتی به صورت اختصاصی ارائه می دهد. برای آماده سازی پخش زنده اینترنتی از پلتفرم استریم1 به نشانی my.stream1.ir به قسمت پخش زنده اینترنتی مراجعه و با ایجاد یک کانال پخش زنده آن را ایجاد و پیکریندی نمایید.

برای ارسال استریم از طریق سخت افزاری مانند teradek و Blackmagic و .. با نرم افزار از جمله OBS، vMix و… تصاویر لایو استریم را ارسال و سپس از طریق لینک پلیر تصاویر پخش زنده اینترنتی (لایو استریم) را در اختیار مخاطبان خود قرار دهید یا همچنین میتوانید پلیر را در سایت خود آی.فریم (iframe) نمایید.

تمامی سرورهای استریم1 در سامانه های زیرساخت کشور ثبت شده و تعرفه اینترنت بینندگان ترافیک مصرفی داخلی محاسبه خواهد شد. تعرفه استفاده از سرویس نیز به صورت میزان استفاده می باشد و با توجه به استفاده صورتحساب صادر و از اعتبار موجود در پنل کسر میشود.

کیفیت تصاویر توسط انکودرهای تصویر قوی بسیار شفاف و شارپ بوده و به صورت چند کیفیتی هوشمند تطبیقی می باشد. همچنین قابلیت انتخاب بین لایو نرمال و کم تاخیر وجود دارد.

علاوه بر موارد فوق می توانید از طریق تماس با پشتیبانی، برای داشتن امکانات اختصاصی تر مانند کیفیت تطبیقی پخش زنده دلخواه، پخش تحت دامنه اینترنتی اختصاصی، پخش زنده با ظرفیت بالا، اتصال و استفاده از CDN ملی و بین المللی اختصاصی و… سرویس مد نظر خود را سفارشی سازی نمایید.

برای استفاده شروع لایو استریم و بررسی امکانات وارد پلتفرم پخش زنده اینترنتی شوید

سرویس پخش زنده پلتفرم استریم1

تماس با ما

برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره تخصصی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی