021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی

راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی

راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی: شاید تا کنون نام سرویس پخش زنده اینترنتی یا خدمات استریمینگ را شنیده باشید و سوال های متفاوت بسیاری در این زمینه  از قبیل : سرویس پخش زنده اینترنتی چیست؟ رسانه های استریمینگ چه کاربردی دارند؟ مزایای استفاده از این سرویس چه می باشد؟ این تکنولوژی چه کاربردهایی برای ما دارد و آیا در بهبود کسب و کار و رونق آن تاثیر گذار است یا خیر؟ در ذهنتان به جود آمده باشد. سعی می کنیم با معرفی کلی این سرویس به تمامی این سوالات پاسخ روشن و مناسبی بدهیم.

فروش سرور پخش زنده اینترنتی

سامانه پخش زنده اینترنتی یا در اصلاح استریم خدماتی است که طی آن می توانید هر رویداد و یا برنامه ای را با کمک دوربین و سایر تجهیزات پخش زنده به تصویر کشیده و سپس به صورت مستقیم و بلادرنگ در سامانه یا سایت خود در بستر اینترنت مخابره نمایید. برای انجام این کار یکی از مهم ترین امکانات سخت افزاری راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی می باشد.

راه اندازی سرور پخش زنده اینترنتی

سرور پخش زنده اینترنتی

از جمله خدمات شرکت استریم1 در جوزه پخش زنده اینترنتی رویداد ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پخش زنده اینترنتی رویداد ورزشی
  2. پخش زنده اینترنت کلاس آموزشی
  3. پخش زنده اینترنتی کنفرانس
  4. پخش زنده اینترنتی همایش
  5. پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی
  6. پخش زنده اینترنتی برنامه های تبلیغاتی شرکت ها

 

شرکت استریم1 با سال های سابقه طولانی و درخشان در حوزه خدمات استریم و رسانه های استریمینگ در حوزه های مختلف سنی مشغول به کار می باشد و با بسیاری از سازمان ها و ارگان های دولتی همکاری داشته است. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از هرگونه سوال یا مشاوره در زمینه هزینه پخش زنده اینترنتی، هزینه سرویس پخش زنده اینترنتی با کارشناسان فنی این شرکت تماس گرفته و تمامی مشاوره های لازم را دریافت نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*