سرویس میزبانی ویدئو

Video on Demand – VoD

سرویس میزبانی فایل های ویدئویی در پلتفرم my.stream1.ir و پخش استریم با امکانات استاندارد و قابلیت و سفارشی سازی به صورت اختصاصی با پشتیبانی کامل تمام وقت

شروع کنیداطلاعات بیشتر

سرویس میزبانی ویدئو (VoD) در پلتفرم استریم1 بستری جهت میزبانی از فایلهای ویدئویی ارائه نموده است. با سرویس VoD می توانید فایلهای ویدئویی خود را بارگزاری، دسته بندی و نگهداری نمایید. لینک نمایش ویدئو را از پلتفرم دریافت و برای مخاطبان ارسال یا در سایت خود آی فریم نمایید. پخش ویدئو به صورت استریم (پروتکل hls) که توسط تمامی مرورگرها قابل اجرا است، می باشد.

امکانات فعلی سرویس VoD در حد استاندارد بوده و امکانات تکمیلی توسط تیم توسعه در حال برنامه نویسی است. البته امکان ارائه سرویس به صورت اختصاصی جداگانه بر اساس درخواست وجود دارد.

VoD یک سرویس اشتراک میزبانی ویدیو انحصاری و اختصاصی می باشد که محتوا ویدیوئی را در سرورهای استریم1 ذخیره کرده و از خدمات بازپخش استریم ویدئو استفاده مینمایید. همچنین میتوانید از فایلها برای سایر سرویس ها به خصوص ری استریم (ReStream) و به طور خاص ری استریم زمانبندی شده استفاده نمایید.

سرویس میزبانی ویدئو VoD به گونه ای است که ویدئوهای بارگذاری شده در هر زمان که کاربران خواستند بتوانند ویدیو را با سرعت و کیفیت بالا بدون نیاز به بافر شدن تماشا کنند. همچنین توسعه دهندگان نیازی به تهیه سرورهای میزبانی ویدئو برای اپلیکیشن یا سایت خود ندارند.

مزیت های سرویس میزبانی ویدئو (VoD) استریم1

  1. رفع نیاز به تهیه سرور و برنامه های جانبی
  2. کیفیت بالای پخش و امکانات جانبی
  3. سادگی در استفاده و رابط کاربری روان
  4. امکان استفاده برای سرویس ری استریم برای ری استریم زمانبندی شده
  5. پشتیبانی خدمات به صورت تمام وقت توسط تیم حرفه ای
  6. امکان توسعه و اختصاصی سازی برای راهکار بزرگ

برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره تخصصی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی