021 - 91 300 402

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

پخش زنده اینترنتی

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی کلاس

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی کلاس

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی کلاس: شاید تا کنون این سوال برایتان پیش آمده باشد که پخش زنده اینترنتی چیست؟ پخش زنده اینترنتی  یا لایو استریمینگ تکنولوژی می باشد که به کمک آن می توان تصاویر ضبط شده توسط گوشی همراه، دوربین یا  وب کم و … را می توان به صورت همزمان در بستر اینترنت و بصورت زنده روی سایت قرار داد.

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی

آموزش راه اندازی پخش زنده اینترنتی کلاس

در حال حاضر یکی از گسترده ترین خدمات شرکت استریم1 ارائه دوره های آموزشی و پخش زنده اینترنتی می باشد تا تمامی عزیزان علاقه مند به این دانش بتوانند در هر مکان جغرافیایی که حضور دارند بدون داشتن محدودیت این دوره تخصصی را فرا گرفته و در هر حوزه و بستری که مشغول به فعالیت می باشند بتوانند از مزایای این تکنولوژی بهره مند گردند.

راه اندازی پخش زنده اینترنتی

از جمله خدمات شرکت استریم1 در حوزه پخش زنده اختصاصی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. پخش زنده اینترنتی رویداد ها
  2. پخش زنده اینترنتی رویداد ورزشی
  3. پخش زنده اینترنتی کلاس آموزشی
  4. پخش زنده اینترنتی کنفرانس
  5. پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی
  6. پخش زنده اینترنتی کلا همایش
  7. پخش زنده کلاس آموزشی

 

شرکت استریم1 با سال ها سابقه در زمینه راه اندازی پخش زنده اینترنتی رویدادها، فروش تجهیزات پخش زنده در سطح کشور فعالیت دارد. ما همواره سعی کرده ایم در ارائه خدمات پخش زنده اختصاصی از بهترین تجهیزات و امکانات سخت افزاری و همچنین جدیدترین تکنولوژی نرم افزاری و رسانه های مدیا استریم بهره ببریم تا بتوانیم خدمات خود را در بالاترین سطح کیفی ارائه نماییم.  شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از تمامی مسائل فنی (هزینه پخش زنده اینترنتی، هزینه سرویس پخش زنده و … ) با کارشناسان این شرکت ارتباط برقرار کرده و نسبت به تمامی موارد مشاوره لازم را دریافت نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*