خدمات اجرایی و مهندسی

ارائه تمامی خدمات و تجهیزات مورد نیاز جهت برگزاری و پخش زنده اینترنتی

استریم1 با بیش از یک دهه فعالیت در جهت مشاوره و ارائه مناسبترین و كارآمدترین سرویس ها، برای برگزاری كلیه برنامه ها و رویدادها با تیم تخصصی و بهره گیری از پیشرفته ترین امكانات صوتی و تصویری، استودیوی تخصصی مونتاژ و افراد متبحر، متخصص و متعهد در کنار مدیریت دقیق در اجرای برنامه و هماهنگ بودن عوامل اجرایی از شاخص های مهم تیم اجرایی و کارگردانی ما به شمار میرود.
این تیم استودیو، با برنامه ریزی و بهره گیری از تجهیزات مناسب، تصاویر ویدئویی و کامپیوتری با کیفیت عالی را تولید کرده، و کاری ارایه می دهد تا بینندگان برنامه، احساس راحتی و تمرکز بیشتری داشته و از برنامه ارائه شده استفاده کافی را ببرند.

استریم1 خدمات اجرا
سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی

سرویس پخش زنده اینترنتی یا لایو استریم (Live Stream) از سرویس های پرکاربرد استریم1 می باشد. داشتن پخش زنده و  لایو استریم با کیفیت، بدون نوسان و اختلال دغدغه تمامی سازندگان محتوا و برنامه های آنلاین است. استریم1 طیف گسترده ای از خدمات در زمینه استریم زنده را به مشتریان ارائه می دهد. از جمله این خدمات ارائه بستر و سرویس پخش زنده اینترنتی می باشد.

از وجوه تمایز استریم1 امکان داشتن پخش زنده اینترنتی به طور اختصاصی و شخصی سازی شده می باشد. به این منظور برای همایش ها، رویدادها و وبینارهایی که  تعداد مخاطبان بالایی دارد، امکان تامین پهنای باند و تخصیص تجهیزات مورد نیاز در بالاترین استاندارد وجود دارد. هم اکنون برخی از برجسته ترین شرکت ها و برندها از مشتریان سرویس پخش زنده اینترنتی اختصاصی استریم1 هستند…

بیشتر بخوانید

خدمات اجرای لایو استریم

استریم1 با داشتن کارشناسان خدمات استریم (استریمر) متخصص و حرفه ای، توانایی ارائه خدمات اجرای لایو استریمینگ رویدادها را دارد. کارشناسان با همراه داشتن تمامی تجهیزات و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز از بهترین انواع، توانایی انجام خدمات لایو استریمینگ به صورت حرفه ای را دارا هستند.

کارشناسان اجرای لایو استریمینگ استریم1 با داشتن تحصیلات در رشته های آی.تی، تخصص بالا و تجربه زیاد توانایی انجام انواع خدمات لایو استریمینگ را دارا هستند. این کارشناسان توانایی انجام لایو استریم با هر میزان پیچیدگی را با کیفیت عالی دارا هستند. ضمنا شرکت استریم1 به عنوان پشتیبان و تامین کننده اصلی خدمات همواره کمک کننده کارشناسان در محل برنامه ها می باشد.

بیشتر بخوانید
خدمات اجرای لایو استریم خدمات استریمینگ استریمز

تجهیزات استریمینگ

خدمات پوشش تصویری

پوشش تصویری حرفه ای و با کیفیت از رویداد زنده میتواند یک نگرانی و دغدغه باشد. زیرا برای برگزاری یک رویداد عناصر زیادی کنار هم چیده می شوند و فرصتی برای تکرار نیست و تصویراداری با کیفیت نازل باعث بازخورد بد و عدم بهره برداری مناسب از رویداد برای مخاطبان خواهد شد.

ارائه خدمات پوشش کامل تصویری و فیلمبرداری رویدادها و جلسات توسط دوربین های فبلمبرداری حرفه ای و کادر مجرب. خدمات فیلمبرداری یک دوربین یا چند دوربین با استفاده از ست رژی فیلمبرداری یا واحد سیار تلویزیونی قابل انجام است. تمامی امکانات قابلیت ارائه خروجی زنده برای لایو استریم رویداد را دارد…

بیشتر بخوانید

خدمات اجرای رویداد آنلاین

استریم1 با داشتن کادر متخصص و با تجربه و همچنین امکانات و تجهیزات بروز و مدرن و همچنین تجربه‌ی سالها برگزاری رویدادهای مختلف، توانایی مشاوره، برنامه ریزی و اجرای صفر تا صد رویدادهای آنلاین را فراهم می کند.

اجرای یک رویداد زنده نیازمند تجهیزاتی با کیفیت و مناسب می باشد که تیم های فنی ما از بروزترین و حرفه ای ترین این تجهیزات استفاده می نمایند. برای هر رویداد کافی است با کارشناسان ما مشورت نموده تا راه حل مناسب برای رویداد یا برنامه شما پیشنهاد و ارائه شود. بدون شک سالها  تجربه و تخصص همکاران استریم1 میتواند در هرچه بهتر و باشکوه تر برگزار شدن رویداد موثر واقع شود…

بیشتر بخوانید
دوربین فیلمبرداری

برنامه نویسی

خدمات مهندسی

برای شروع یک کسب و کار آنلاین و توسعه دادن به کسب و کار خود نیاز به تیم متخصص برنامه نویس دارید که به سرعت بخشیدن فرآیندهای کسب و کار شما کمک کند.

ارایه پروژه های برنامه نویسی استریمینگ در بستر های مختلف از جمله خدماتی است که ما به مشتریان خود ارائه می دهیم.
با به روی کار آمدن ویدیو استریمینگ، شرکت استریم 1 خدمات استریمینگ متناسب با صنعت شما را جهت ارتباط کاربردی بین مشتریان و کسب و کار ارائه می دهد…
بیشتر بخوانید
استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی