لایو اینستاگرام با کامپیوتر

دسته بندی: بلاگ

در پلتفرم استریم1 از طریق آدرس my.stream1.ir امکان انجام لایو حرفه ای لایو اینستاگرام با کامپیوتر به صورت حرفه ای مهیا می باشد. استریمرهای حرفه ای که نیاز به سرویسی حرفه ای برای انجام لایو اینستاگرام با کامپیوتر دارند میتوانند به راحتی از طریق این پنل خود نسبت به تعریف، لاگین، ایجاد لایو اینستاگرام، دریافت استریم کی و آدرس سرور، استریم لایو اینستاگرام توسط او.بی.اس (obs) یا ویمیکس (vmix)، مدیریت لایو شامل بستن و بازکردن کامنت و غیره و اتمام لایو اقدام نمایند.

پنل استریم1 برای لایو اینستاگرام حرفه ای با استفاده از سرورهای پرقدرت و امکانات نامحدود و تسیهلات ویژه مانند سرور اختصاصی استریم بدون نیاز به پ.ر.وکسی و همجنین چرخش 90 درجه تصویر امکانات مناسبی در اختیار گذاشته است. همنین امکان استریم همزمان به چندین پیج اینستاگرام از طریق سرویس ری استریم یا روش دستی به راحتی وحود دارد.

استفاده از سرویس نیاز به خرید بسته ماهانه یا هفتگی نیست و تعرفه استفاده از امکانات پنل لایو اینستاگرامی کاملا به نفع استاده کننده می باشد و بر اساس هر بار میزان استفاده (pay as you go) می باشد.

برای استفاده از سرویس لایو اینستاگرام از طریق کامپیوتر و به صورت حرفه ای و اختصاصی تنها کافی است که لینک زیر را دنبال نمایید:

ورود به پلتفرم لایو اینستاگرام

معرفی لایو اینستاگرام

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی است که با میلیون ها کاربری که دارد بستر بسیار مناسب و پرطرفداری برای دیده شدن محتوا فراهم می آورد. یکی از جذابترین قابلیتهای اینستاگرام سرویس لایو اینستاگرام است که کاربران می توانند پخش زنده ویدئویی را در لحظه به اشتراک گذاشته و با دیگران تعامل نمایند. این قابلیت از سال 2016 به اینستاگرام اضافه گردید و به سرعت بین کاربران سراسر جهان به محبوبیت رسید.

لایو اینستاگرام یک راه ارتباطی عالی برای جذب فالوورهای جدید، تعامل و حتی فروش محصولات است. لایو اینستاگرام برای فالوئرها یک راه ارتباطی مستقیم و معتبر ایجاد می کند که به ایجاد یک ارتباط قوی بین مشتریان و برند شما کمک خواهد کرد. به علت ماهیت زنده بودن لایو، برخلاف استوری های از پیش ضبط شده، کاربران با جنبه انسانی تر کسب و کار شما آشنا شده و احساس صمیمیت و اعتماد بیشتری به شما پیدا خواهند کرد. این تمام ماجرا نیست! مخاطبان شما می توانند نظرات و سوالات خود را نیز در لحظه عنوان کنند و همین ویژگی اینستاگرام را به یکی از تعاملی ترین پلتفرمهای ویدیویی دنیا تبدیل کرده است.

امکان لایو اینستاگرام با کامپیوتر

لایو اینستاگرام فقط از طریق اپلیکیشن اینستاگرام در اندروید یا ios قابل انجام است و اینستاگرام امکان انجام لایو از طریق کامپیوتر را فراهم نکرده است. از طرق دیگر امروزه جذابیت ها و کاربردهای لایو برای مخاطبان به حدی رسیده است که بسیاری به دنبال انجام لایو با کیفیتی بالاتر از موبایل و به صورت حرفه ای تر  هستند. شرکتها، برندها، موسسات، آموزشگاه ها، نهادهای ورزشی، کنسرت ها، کسب و کارها، اینفلوئنسرها و بسیاری دیگر به دنبال این هستند تا محتوای خود را به صورت زنده و با کیفیت عالی در اختیار کاربرانشان قرار دهند. به این منظور نیاز به تجهیزات حرفه ای تر از موبایل برای ضبط و استریم تصویر نیاز دارند. نرم افزارهای مختلف کامپیوتری که برای لایو استریم استفاده میشوند مانند obs و vmix امکاناتی دارند که این قابلیت را می دهند تا لایو اینستاگرام به شکل جذاب تری ارائه شود.

استریم1 با شناخت نیاز به لایو حرفه ای در اینستاگرام، با ایجاد یک سرویس اختصاصی در پلتفرم خود این امکان را برای کاربران فراهم نموده است تا بتوانند با تجهیزات حرفه ای تر مانند دوربین، میکروفون، سیستم سوئیچ تصویر، تصاویر مختلف و پاورپوینت بوسیله کامپیوتر، لپ تاپ یا حتی سخت افزار استریمر، در اینستاگرام لایو و پخش زنده برای مخاطبان خود به اشتراک بگذارند.

لایو اینستاگرام با کامپیوتر

با سرویس لایو اینستاگرام استریم1 با تجهیزات حرفه ای در پیج خود لایو بروید!

چگونه با کامپیوتر لایو اینستاگرام برویم؟

سرویس لایو اینستاگرام استریم1 به عنوان یک واسط بین کامپیوتر و تجهیزات استودیویی حرفه ای شما و حساب اینستاگرام در موبایل شما عمل می کند. می توانید بدون هیچ محدودیتی از هر دوربین، میکروفون و تجهیزات پیشرفته ای برای ضبط ویدیوی خود استفاده نمایید و ویدیوی خود را با استفاده از برنامه های استریم معمول مانند OBS، vMix، wirecast … به پلتفرم استریم1 ارسال نمایید. سرویس لایو اینستاگرام در پلتفرم استریم1 راه اتصال و ارسال لایو را به حساب اینستاگرام شما مهیا می نماید و مخاطبان شما می توانند تصاویر زنده را در  لایو پیج شما مشاهده نمایند.

برای مشاهده نحوه استفاده از سرویس و نکات استفاده درست از سرویس لایو اینستاگرام در پلتفرم استریم1 به بخش آموزش و راهنمای سایت مراجعه نمایید. برای مشاوره نیز میتوانید با کارشنانسان ما مکاتیه نمایید.

ویژگی های سرویس

ایجاد لایو اینستاگرام از طریق پلتفرم استریم1 محدودیت خاصی ندارد و میتوانید لایو اینستاگرام خود را به صورت کامل مانند اپلیکیشن اصلی مدیریت کنید. برخی از امکاناتی که این سرویس برای لایو اینستاگرام در اختیار شما قرار میدهد:

  • امکان انجام لایو در اکانت اینستاگرام
  • شروع لایو به صورت حرفه ای در دو مرحله (ایجاد لایو و استارت لایو جداگانه)
  • امکان ارسال تصویر از طریق پروتکل RTMP توسط انواع نرم افزار (مانند OBS , vMix ,…) و سخت افزار مانند (Black Magic Design, Teradek ,…)
  • امکان ارسال تصویر  به صورت مستقیم یا سرور پروکسی (محدودیت شکن). سرور پروکسی برای رفع نیاز واسط اتصال به اینترنت و کندی و نوسان های نت است
  • امکان چرخش 90 درجه تصویر (چرخش تصویر افقی به عموی توسط سرور ارسال با انتخاب به میزان 90 درجه انجام میشود)
  • امکان ارسال تصویر با کیفیت مناسب و بدون افت کیفیت و نوسان
  • امکان مدیریت درج کامنت ها (بستن و باز کردن امکان کامنت گذاری)
  • ذخیره پخش زنده یا لایو شما پس از اتمام آن در اکانت (با فشردن یک دکمه و به صورت اختیاری)
  • مشاهده سوابق لایو اکانت به صورت جداگانه
  • و…

پلتفرم لایو اینستاگرام با کامپیوتر استریم 1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی