پشتیبانی مشتریان برای ارائه تسهیلات در بهره برداری از خدمات، سامانه ها و محصولات استریم1 به صورت حرفه ای و تمام وقت ارائه می شود. مشتریان از طریق راه های معرفی شده در سایت و همچنین پایین مین صفحه میتوانند پاسخ سوالات خود را به آنلاین ی تلفنی دریافت نموده و در صورت لزوم برای رسیدگی به مشکلات و دریافت پاسخ در انتخاب محصول، انجام تنظیمات لازم برای استفاده مناسب از سرویس های خدمات پشتیبانی و مشاوره حرفه ای دریافت نمایند. مهمترین هدف و رویکرد استریم1 در ارائه انواع راهکار پشتیبانی تامین رضایت و ایجاد تجربه کاربری ایده آل برای مشتریان خود می باشد.
هم اکنون استریم1 توانسته با ارائه پشتیبانی مستمر و در تمام طول روز رضایت تمامی مشتریان خود را تامین نموده و با ارائه راهنمایی و کمک فنی شرایط مساعد را برای کاربران تامین نماید. با دریافت پشتیبانی موثر، مشتریان توانسته اند به صورت بهینه تری از سامانه ها و خدمات استفاده نمایند.
همچنین در صورت نیاز می توانید خدمات پشتیبانی ویژه وی.آی.پی آنلاین لحظه ای برای رویدادهای مهم و حساس خود داشته باشید و با اطمینان خاطر از پشتوانه پشتیبانی حرفه ای و لحظه ای رویدادهای آنلاین خود را مدیریت و اجرا نمایید.
در صورت نیاز به استفاده از خدمات پشتیبانی و راهنمایی که توسط استریم1 فراهم شده است از راه های معرفی شده در پایین همین صفحه اقدام نمایید.
برای دریافت پشتیبانی و راهنمایی سرویس ها از طریق گزینه های مقابل اقدام نمایید.
اگر اطلاعات مورد نیاز خود را نیافتید برای دریافت راهنمایی میتوانید با ما تماس بگیرید.
مرکز آموزش
در مرکز آموزش راهنما های کامل تصویری و متنی برای استفاده از خدمات استریم به صورت دسته بندی شده وجود دارد
پلتفرم استریم1
سوالات متد اول
عمده سوالات متداول و مطرح شده به صورت دسته بندی شده به همراه پاسخ های مختصر در دسترس می باشد.
سوالات متداول
چت آنلاین
با چت پشتیبانی آنلاین در پایین راست صفحه کارشناسان به محض دریافت پیام پاسخگوی سوالات می باشند.
چت پشتیبانی
تماس با ما
از طریق راه های معرفی شده در تماس یا ما کارشناسان آماده راهنمایی و پاسخگویی به تماس ها می باشند.
تماس با ما