پخش زنده مراسم مذهبی

معنویت را بگسترانید

لایو استریم یا پخش زنده یکی از بهترین راه های ارتباط با مخاطبان مشتاق به مراسمات مذهبی در سرتاسر دنیا می باشد. پخش زنده یک رویداد مذهبی به مخاطبینی که نمی توانند به هر علتی حضور فیزیکی در مراسم داشته باشند امکان مشاهده و شرکت در مراسم مذهبی را می دهد.

مساجد، حسینیه ها، هیئت‌ها و اماکن مذهبی با پخش زنده مراسمات و مناسک دینی و مذهبی از طریق اینترنت و فضای مجازی جامعه را هرچه بیشتر با موضوعات معنوی و مذهبی مانوس کرده و مخاطب را در هرجایی که هست در بطن فضای مراسم قرار می دهند. همچینن اماکن متبرکه با دسترسی تمام وقت ویدئویی زنده اینترنتی به زائرین امکان زیارت از راه دور را برای مشتاقان فراهم می آورند.

مساجد برای برنامه های ترحیم و گرامیداشت درگذشتگان می توانند تسهیلات حضور به صورت مجازی از طریق پخش زنده اینترنتی را فراهم نمایند.

ویژگی های پخش زنده اینترنتی استریم1

پخش زنده نامحدود

پخش زنده نامحدود

پخش زنده بدون محدودیت در تعداد بیننده و بدون محدودیت در امکانات مورد نیاز

نمایش در تمام دستگا ها

نمایش در تمام دستگا ها

قابلیت مشاهده با انواع دستگاه های موبایل، کامپیوتر، تبلت، تلویزیون هوشمند و…

تطبیق خودکار براساس سرعت

تطبیق خودکار براساس سرعت

دارای سیستم تطبیق کیفیت هوشمند بر اساس کیفیت اینترنت بیننده

پشتیبانی تمام وقت

پشتیبانی تمام وقت

ارائه خدمات فنی و پشتیبانی تمام وقت به سرویس گیرندگان و ارائه راهکار لحظه ای

مراسم مذهبی آنلاین

پخش زنده اینترنتی مراسم مذهبی می تواند امکان حضور معنوی و بهره بردن از برنامه های مذهبی و عبادی مانند سخنرانی مذهبی، اعیاد مذهبی، جشن ولادت و عزاداری ائمه اطهار، مراسمات ماه محرم و رمضان، مراسم دعا و مناجات و … را به هر علاقمندی از هرجایی بدهد. بینندگان و مشتقان شرکت در برنامه که نمیتوانند به صورت حضوری شرکت کنند با موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ، تبلت، تلویزیون هوشمند و امثال آن می توانند از هر نقطه ای در برنامه به شکل زنده حضور داشته باشند.

مراسم ترحیم آنلاین

شرکت در مراسم ترحیم و گرامیداشت عزیزان از دست رفته به خصوص برای افرادی که از محل مراسم دور هستند می تواند تسلی بخش بازماندگان باشد. با توجه به پیشرفت تکنولوژی در تبادل اطلاعات امکان برگزاری مراسمات ترحیم و بزرگداشت به صورت آنلاین وجود دارد. پخش زنده مراسم ترحیم به بازماندگان از هر نقطه از جهان امکان مشارکت در مراسم را می دهد. مساجد و نهادهای برگزار کننده مراسمات ترحیم می توانند با در اختیار داشتن سامانه پخش زنده، امکان ارائه تصویر زنده مراسم را به صورت خصوصی یا عمومی بدهند.

برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره تخصصی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی