نکات مهم در انجام لایو اینستاگرام از طریق پلتفرم

دسته بندی: آموزش

استفاده از سرویس لایو اینستاگرام در پلتفرم و لاگین اکانت در آن بسیار حساس و مهم می باشد. اینستاگرام مکانیزم های بسیار پیچیده و سختگیرانه ای در فرآیند احراز هویت و دسترسی به سرویس لایو اینستاگرام دارد. از طرف دیگر به دلیل اختلالات در دسترسی از داخل کشور با مشکلات مضاعفی نیز همراه است. لذا برای داشتن لایو اینستاگرام حرفه ای، بدون اشکال و موفق لازم است نکات مهم زیر رعایت شوند:

لایو اینستاگرام با کامپیوتر obs vmix لپ تاپ حرفه ای

  1. در کادر نام کاربری دقیقا آی دی اینستاگرام را وارد کنید. از وارد کردن ایمیل یا شماره موبایل به جای نام کاربری اکانت خودداری نمایید.
  2. از درستی نام کاربری و کلمه عبور اینستاگرام کاملا مطمئن باشید. اگر شک دارید از قبل در وب سایت اینستاگرام (https://www.instagram.com) تست کنید.
  3. خیلی مهم: بعد از اقدام برای لاگین (چه موفق باشد و چه موفق نباشد)، برای تایید و اعتبار بخشی لازم است حتما از طریق گوشی و اپ اینستاگرام به بخش Review devices به شکل زیر شوید و برای لاگین اخیر روی گزینه “من بودم” (“This was me”) کلیک کنید. (آموزش تصویری تأیید در Review Device از اینجا مطالعه کنید.)
    Settings > Privacy > Account Center > Password & security > Where you re logged in > Review devices
  4. اگر خطایی هنگام لاگین رخ داد و پیامی در این خصوص نمایش داده شد یا وضعیت لاگین در حالت لودینگ ماند مطابق موارد بالا به اپ اینستا مراجعه و تایید اتصال (This was me) را انجام دهید.
  5. ورود دوعاملی اینستاگرام (Two-Factor Authentication) از سه طریق نوتیفیکشن در گوشی اصلی یا ارسال کد به واتساپ یا کد از اپ آتنتیکیتور (google authenticator) انجام می شود. برای ورود دوعاملی گوشی که اکانت روی آن فعال است در دسترس باشد. (برای آموزش تصویری کلیک کنید.)
  6. بعد از هر مرتبه تلاش ناموفق برای لاگین حدود یک دقیقه صبر کنید.
  7. لاگین انجام شده موجود در بخش Where you`re logged in را ترجیجا حذف نکنید. زیرا برای دفعات بعد نیز این اتصال استفاده میشود.
  8. هنگام انجام لاگین از اصرار و تلاش زیاد، انجام کارهای نامعقول، کلیک های پشت سر هم و… اکیدا اجتناب کنید.
  9. در صورتیکه تعداد مجاز لاگین عبور کردید. طبق مقررات سایت برای لاگین یک روز بعد مراجعه نمایید.
  10. در صورت استمرار مشکل لاگین شرایط را با اکانت اینستاگرام دیگری نیز تست و نتایج را مقایسه کنید.
  11. برای استریم از وضعیت کیفیت اینترنت خود مطمئن باشید. حتما قبل از شروع به لایو یکبار تست سرعت از سایتهای تست سرعت مانند speedtest.net بگیرید. سرعت آپلود در تست باید حداقل دو برابر سرعت استریم در نرم افزار استریم شما باشد.
  12. برای استریم تنظیمات مناسب و معقول در نرم افزار خود استفاده نمایید. سرعت ارسال تصویر در حدود 1000 تا 1500 کیلوبیت و صدا 128 کیلیو بیت و ابعاد تصویر 1280×720 پارامترهایی استاندارد است. ارسال با بیت ریت بالا یا ارسال تصویر بی کیفیت یا کیفیت خیلی بالا (1080 و 4k) تاثیری در لایو اینستای شما ندارد. (آموزش لایو اینستاگرام از کامپیوتر و نرم افزار OBS)
  13. در هنگام کار و همچنین ارسال استریم از طریق سرور پراکسی ارسال به هیچ گونه قندشکن یا نرم افزار پراکسی نیاز نیست.
  14. در ارسال استریم از طریق سرورهای استریم1 یا به صورت مستقیم به اینستاگرام با انتخاب گزینه مختار هستید و میتوانید به دلخواه خود هر کدام از آنها را استفاده نمایید.
  15. با انتخاب سرور پراکسی میتوانید انتخاب کنید توسط سرور تصویر 90 درجه چرخانده و به صورت عمودی به اینستا ارسال شود. در این حالت استریم به صورت افقی و نرمال در نرم افزار ارسال و سپس در سرور پراکسی چرخانده به صورت عموذی و منطبق با ابعاد گوشی به اینستاگرام ارسال میشود.
  16. اگر علی رغم رعایت نکات بالا همچنان مشکلاتی دارید. می توانید با پشتیبانی مکاتبه و درخواست پشتیبانی نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی