خدمات پوشش تصویری رویداد

خدمات فیلمبرداری، سیستم رژی، واحد سیار، سیستم کامل صوتی و…

پوشش تصویری با کیفیت و حرفه ای برای برگزاری یک رویداد زنده بسیار مهم و تعیین کننده در موفقیت برنامه آنلاین می باشد. در یک رویداد عناصر زیادی کنار هم چیده می شوند و همگی به خوبی و با بهترین کیفیت بایستی کنار هم کار کنند. تصویربرداری با کیفیت مناسب بسیار مهم بوده و در بازخورد مناسب و رضایتمندی مخاطبان تاثیر گذار است.

استریم1 خدمات پوشش تصویری را توسط تیم های حرفه ای و مجرب خود انجام می دهد. اجرای تصویربرداری توسط یک یا چند دوربین فیلمبرداری با بکارگیری سیستم رژی یا واحد سیار پرتابل انجام می شود. در کنار پوشش تصویری امکان ارائه صدابرداری و پوشش صوت برنامه ها و همچنین نورپردازی، اجرای دکور، استیج و سایر خدمات مرتبط توسط کارشناسان مرتبط قابل ارائه می باشد. از طرف دیگر تدوین و تولید انواع ویدئو کلیپ از رویداد از دیگر خدمات قابل ارائه می باشد.

استریم 1 با سالها متمادی اجرای خدمات پوشش تصویری و سایر خدمات وابسته در انواع مختلف رویدادها با تکیه بر امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و همچنین کادر اجرایی مجرب و حرفه ای رضایت کامل کارفرمایان و همکاران خود را جلب نموده و همکاری دائمی و مستمری را داشته باشد.

خدمات تصویر برداری فیلمبرداری رژی

انوع پوشش تصویری رویداد

تصویربرداری با یک دوربین

تصویربرداری با یک دوربین

استفاده از یک دوربین انتخاب مناسبی برای برنامه هایی در محیط کوچک با نمای محدود و ساده است. بعلاوه تأثیر زیادی بر مدیریت هزینه ها نسبت به چند دوربین دارد. استفاده از یک دوربین حرفه ای مناسب با فیلمبردار مجرب برای رویدادهای کوچک، ساده، بدون پیچیدگی و بودجه محدود پیشنهاد می شود.

تصویربرداری با چند دوربین

تصویربرداری با چند دوربین

فیلمبرداری چند دوربین برای رویدادهای مهم و بزرگ با محیط مناسب پیشنهاد می گردد. رویدادهایی که شرایط محل برگزاری ایجاب می کند برای پوشش کامل و مناسب زوایای مختلف از چند دوربین استفاده گردد. استفاده از چند دوربین و سیستم سوئیچ تصویر کمک می کند تا تصاویری با کیفیت، جذاب و حرفه ای برای بینندگان ارائه شود.

واحد سیار پرتابل

واحد سیار پرتابل

واحد سیار اصطلاحا به استقرار تشکیلات کامل فیلمبرداری شامل دوربین ها، سوئیچر تصویر، صدابرداری، برق اضطراری و غیره که در داخل اتاقک کار یک اتومبیل ون یا کامیونت تعبیه شده است می گویند. استفاده از واحد سیار برای برنامه های بزرگ و به خصوص برنامه هایی که استفاده از تجهیزات فیلمبرداری در محل راحت نیست پیشنهاد می شود.


خدمات جانبی اجرای رویداد لایو

برای رویداد آنلاین در حال برنامه ریزی متناسب با محیط برگزاری، نوع برنامه و انتظارات مدیران امکان انتخاب طیف وسیعی از خدمات و تجهیزات جانبی ممکن می باشد. استریم1 توانایی تامین و ارائه انواع خدمات و تجهیزات جانبی جهت هرچه بهتر برگزار شدن رویداد را دارا می باشد. جهت مشاوره و راهنمایی در خصوص خدمات جانبی میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید و مشورت لازم را دریافت نمایید. کارشناسان با صبر و حوصله آماده دریافت نظرات شما و ارائه راهکار مناسب می باشند.

برخی از مهمترین این تجهیزات و خدمات

کرین

کرین

کرین مناسب برای فیلمبرداری از ارتفاع و زاویه دید های مختلف است. از کرین می توان برای ضبط تصاویر از بالا و یا سوژه های دور استفاده کرد. انتخاب متراژ کرین بسته به متراژ محل برگزاری رویداد متفاوت می باشد. فیلمبرداری با کرین کیفیت تصویری بدون لرزش و روان را ایجاد می کند که باعث شده فیلم باکیفیت را ارائه دهد.

رونین

رونین

برای فیلمبرداری با کیفیت و داشتن نما از تمام زوایا و سوژه هایی که در حال حرکت هستند تجهیزات حرکتی گزینه مناسب هستند. استفاده از رونین لرزش دست را کاملأ خنثی و تصاویری روان و جذاب تولید می نماید. فیلم هایی که با رونین ضبط می شوند از کیفیت محتوایی بالایی برخوردار هستند. امکان اتصال رونین به سئیچر تصویر و دریافت تصاویز زنده از آن وجود دارد.

هلی شات

هلی شات

هلی‌شات حرفه‌ای از جمله تجهیزاتی است که کاربرد فراوان و محبوبیت بالایی در حوزه‌های مختلف دارد. در فیلم برداری با هلی شات (کوادکوپتر) می توان از زوایای بالا و وسعت بسیار بیشتری فیلمبرداری کرد. کیفیت دوربین هلی شات بسیار بالا می باشد و همین امر سبب شده است که این وسیله با تصویربرداری هوایی تصاویری جذاب از زاویه دیدی متفاوت را فراهم می کند.

ویدیو وال

ویدیو وال

امروز استفاده از ویدئو وال (تلویزیون شهری – ال ای دی وال) برای برنامه ها و رویدادهایی که نمایش کلیپ، فایل ارائه و غیره دارند یک ضرورت است. ویدئو وال می تواند کمبودهای دکور صحنه برنامه را به خوبی پوشش داده و پس زمینه ای اکتیو و کاربردی در اختیار قرار دهد. برای اجرای ویدئو وال (تلویزیون شهری) از بهترین مدل ها با کیفیت صفحه نمایش و وضوح بالا استفاده می شود.

نورپردازی

نورپردازی

نور یکی از پیش زمینه های مهم برای رویداد و پوشش تصویری آن است. حتما برای داشتن تصویری شفاف و مناسب نیاز به نور کافی در محل برگزاری رویداد می باشد. مهیا بودن نور کافی در محیط باعث میشود تا بیننده هنگام مشاهده تصویری با روشنایی و کنتراست مناسب داشته باشد. نورپردازی به اندازه، متعادل و متوازن باعث ایجاد تصاویر جذاب شده و چشم بینندگان را خسته نمی کند.

تلویزیون و ویدئو پروژکتور

تلویزیون و ویدئو پروژکتور

نصب تلویزیون در برخی برنامه ها برای نمایش ویدئو، اسلاید، تبلیغ، نمودار و نمایش پخش زنده تصاویر در مکان های خارج از محل رویداد اصلی، دادن امکان مشاهده فایل های ارائه ممکن است مورد نیاز باشد. امکان نصب تلویزیون با ابعاد مناسب 50 تا 70 اینچ بر روی میز یا پایه ایستاده وجود دارد. اتصال تصاویر توسط پورت AV ، VGA و HDMI امکان پذیر است.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی