خدمات جانبی اجرای رویداد لایو

ارائه و تامین خدمات و تجهیزات جانبی اجرای رویداد

برای هر رویداد طیف وسیعی از خدمات و تجهیزات جانبی ممکن است مورد نیاز باشد. استریم1 توانایی و امکان تهیه و تامین انواع خدمات و تجهیزات جانبی را دارا می باشد. جهت مشاوره و راهنمایی در صورت هر نوع از نیازمندی های جانبی میتوانید از طریق تماس با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

برخی از مهمترین این تجهیزات و خدمات به صورت زیر فهرست و معرفی شده اند.


کرین

کرین مناسب برای فیلمبرداری از ارتفاع و زاویه دید های مختلف است. از کرین می توان برای ضبط تصاویر از بالا و یا سوژه های دور استفاده کرد. انتخاب متراژ کرین بسته به متراژ محل برگزاری رویداد متفاوت می باشد. فیلمبرداری با کرین کیفیت تصویری بدون لرزش و روان را ایجاد می کند که باعث شده فیلم باکیفیت را ارائه دهد.


تجهیزات فیلمبرداری حرکتی و رونین

برای فیلمبرداری با کیفیت و داشتن نما از تمام زوایا و سوژه هایی که در حال حرکت هستند تحهیزات حرکتی گزینه مناسب هستند. استفاده از رونین لرزش دست را خنثی و تصاویری روان و جذاب تولسد می نماید. فیلم هایی که با رونین ضبط می شوند از کیفیت محتوایی بالایی برخوردار هستند. از رونین جهت فیلمبرداری های حرفه ای استفاده می شود که فیلم بردار با گذاشتن دوربین بر روی رونین می توانند تصاویر باکیفیت و بدون لرزشی را خلق کنند.


هلی شات

فیلم برداری با هلی شات (کوادکوپتر) از محبوبیت بالایی برخوردار است. استفاده از هلی شات سبب شده تا بتوان از زوایای بالا و وسعت بیشتر فیلمبرداری کرد. این وسیله با تصویربرداری هوایی تصاویری جذاب از زاویه دیدی متفاوت را فراهم می کند.


خدمات اجاره و نصب ویدئو وال

ویدیو وال

امروز استفاده از ویدئو وال (تلوزیون شهری – ال ئی دی وال) برای برنامه ها و رویدادهایی که نمایش کلیپ، فایل ارائه و غیره دارند یک ضرورت است. همچنین ویدئو وال میتواند کمبودهای دکورصحنه برنامه را به خوبی پوشش داده و پس زمینه جذاب، اکتیو و کاربردی ارائه نماید. برای اجرای ویدئو وال (تلویزیون شهری) از بهترین مدل ها با کیفیت صفحه نمایش و وضوح بالا استفاده می شود. هزینه ی وال با توجه به متراژ متغییر می باشد.


نورپردازی

نور یکی از پیش زمینه های مهم برای رویداد و پوشش تصویری آن است. حتما برای داشتن تصویری واضح نیاز به نور کافی در محل برگزاری رویداد می باشد. مهیا بودن نور کافی در سالن باعث شده تا افراد هنگام مشاهده تصویر واضح را مشاهده کنند. نورپردازی به اندازه، متعادل و متوازن باعث ایجاد محیط و تصایر جذاب شده و چشم بینندگان را خسته نکند.


اجاره تلویزیون ویدئ پروژکتور

تلویزیون، مانیتور و ویدئو پروژکتور

نصب تلویزیون در برخی برنامه ها برای نمایش ویدئو یا تصاویر تبلیغاتی، نمایش پخش زنده تصاویر در مکانهای خارج از محل رویداد اصلی، دادن امکان مشاهده فایل های ارائه به هیات رئیسه جلسات مورد نیاز می باشد. امکان نصب تلویزیون با ابعاد 50 اینچ بر روی میز یا پایه ایستاده وجود دارد. اتصال تصاویر توسط پورت AV ، VGA و HDMI امکاپذیر است

برای دریافت راهنمایی بیشتر و مشاوره تخصصی همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

استریم1
سرویس پخش زنده اینترنتی و مدیا استریم اختصاصی